دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ،دانلود فول آلبوم،دانلود آهنگ و پخش آنلاین،دانلود آهنگ جدید

متن آهنگ از شب اول از امیر تتلو

متن آهنگ از شب اول از امیر تتلو

از شب اول تکست امیر تتلو

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو از شب اول

متن آهنگ از شب اول از امیر تتلو

خیلیا ممکنه از این آهنگ خوشِشون نیاد ، طبیعیِ ! دوس دارن شاد باشَن !
ولی خُب تابلو بود ، باید میگفتم !

من از شبِ اول فهمیدم ، وقتی همون شب با مَنی
پس چند شبِ بعدم تفریحاً ، میتونی بِری تو بغلِ هر آدمی
من از شبِ اول فهمیدم ، وقتی همون شب با مَنی
پس چند شبِ بعدم تفریحاً ، میتونی بِری تو بغلِ هر آدمی

از همون شبِ اول فهمیدم که ، چقده ذاتِت سیاس
از همون شبِ اول میدونستم پشتِ ، فیسِ نازِت چیاس
از همون روزِ اول شک داشتم بِت ، هی توهم الآن با کیاس
نمیدونستی میرسه به گوشِ من کارات ، دورِ من پُرِ مافیاس

از شبِ اول فهمیدم ، وقتی همون شب با مَنی
پس چند شبِ بعدم تفریحاً ، میتونی بِری تو بغلِ هر آدمی
من از شبِ اول فهمیدم ، وقتی همون شب با مَنی
چند شبِ بعدم تفریحاً ، میتونی بِری تو بغلِ هر آدمی

وقتی که تو میتونی انقده راحت ، رو همه قولات پا بذاری
وقتی که تو میکَنی انقده عادی ، بی حتی یکم پافشاری
وقتی معلوم نی از کجا میرسه بهت ، بو داره هرچی داری
وقتی که تو میتونی انقده بد شی ، توقع از من چی داری

از شبِ اول فهمیدم ، وقتی همون شب با مَنی
پس چند شبِ بعدم تفریحاً ، میتونی بِری تو بغلِ هر آدمی
من از شبِ اول فهمیدم ، وقتی همون شب با مَنی
پس چند شبِ بعدم تفریحاً ، میتونی بِری تو بغلِ هر آدمی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات تبلیغات